De hát csak egy buta vasdarab!



Ebben a bejegyzésben egy remek módszerről szeretnék írni, amivel szintén ’csodát’ lehet tenni.

Bevallom ’gyógyítói’ pályafutásomat ezzel a technikával kezdtem. Nem most történt. Még bőven a rezidens orvosi első évek kínjait nyögtem, nap, mint nap szembesülve azzal, hogy 6 év tanulása, éjszakázásai, vizsga előtti stresszelései gyakorlatilag semmire nem voltak elegendőek, semmire nem készítettek fel, hisz fehér köpenyben, a betegágy mellett állva, minden igyekezetem összeszedve is csak a karomat tudtam széttárni. Hiába tudtam precízen a szívelégtelenség gyógyszerelését testsúlykilogrammra lebontva, X Kórház, X osztályán az ágy mellett állva, a ’Segítsen doktor úr kérem’ kérés hallatán a szívem facsarodott össze. Mondanom sem kell, a világból kiszaladtam volna.

Ekkor ismerkedtem meg ezzel a módszerrel. A módszer Koreából származik és a kínai meridián rendszert veszi alapul. A kezeléshez pedig pici (1 cm), gyenge erősségű mágneseket használ.

Jött egy nálam pár évvel idősebb fiatalember, hogy a fejfájásán segítsünk. Mint kiderült 20 éve napi szintű fejfájások gyötrik, amit semmilyen gyógyszerrel nem tud csillapítani. Neurológiai, pszichiátriai és pszichológiai vizsgálatok tömkelege, CT, röntgen, MR, vérlabor. Minden negatív.

’Segítsen Doktor Úr!’

Megtörtént a diagnosztika (20 perc) a koreai módszer segítségével. Eredménye a nyugati (latin) kifejezésekhez szokott orvosi fül számára teljes képtelenség, hiszen nem a betegségnek ad egy nevet, hanem azt a pontot nevezi meg, ahol hatékonyan be tud avatkozni a problémába.
Megtörtént a próbakezelés (2-3 perc), ami teljes sikerrel zárult. Elmagyaráztam a fiatalembernek, hogy otthon hogyan kell magát a pici mágnessel kezelnie. Hetente kontroll-beszélgetést tartottunk.

A döbbenet 6-7 kezelés (6-7 hét telt el!) után ért. Páciensünk jött ismét kontrollra és a következőket mondta nekem: Doktor Úr, teljesen elégedett vagyok. A 20 éve tartó, napi szinten meglévő fejfájásom, heti 1-2 alkalomra csökkent, ami gyógyszerrel már mulasztható. De arról nem számoltam be korábban, hogy magas-vérnyomásom, illetve alvászavarom (kétóránként felébredt és nem tudott visszaaludni) volt, és étkezni sem tudtam rendesen, mert 3 falat után elteltem; ugyanis annyira fájt a fejem, hogy csak arra tudtam koncentrálni. Az előbb felsorolt panaszaim mind megszűntek! Normális lett a vérnyomásom, végigalszom az éjszakát, és meg tudok enni egy háromfogásos ebédet, ha úgy hozza kedvem. 

Ebben az örömteli döbbenetben szívesen osztozom azóta is.

Tanárom és barátom jött oda egyszer hozzám és nevetve kérdezi: „Peti fel tudod fogni, hogy miben van részünk? Egy ostoba, buta kis vasdarabbal mulasztottad el ezt a sok mindent!”

Fejfájások, vérnyomásprobléma, migrain, pánikrohamok, meszesedett és letapadt ínszalagok, fájó, hasogató térd, mozgásképtelen ’becsípődött’ váll, akut lumbágó, reflux és még sorolhatnám mi minden esett áldozatul annak a kis buta vasdarabnak, amit egy több ezer éves kultúra nyomdokain ragasztunk fel szükség esetén, hogy gyógyírt hozzon.

Hónapokkal ezelőtt egy kétnapos tanfolyam keretein belül ismerkedtek meg lelkes hallhatók ezzel a témakörrel.

A puding próbája sosem maradhat el. 

Egymás búját, baját igyekeztek az agytekerő rendszer segítségével értelmezni és kezelni. Bizonytalan, remegő kezek; ne, inkább te csináld kijelentések.

Mégis, kezelőnek és kezeltnek egyaránt döbbenetes, hogy a nap elején megkezelt váll, lapocka, térd, nyak, csukló, árpa (szemhéjon lévő faggyúmirigy gyulladás), …, a nap végére vagy teljesen rendbe jött, vagy látványos javuláson ment keresztül. Azért legyünk őszinték, hogy első, de második hallásra is inkább varázslásnak tűnik, mintsem valamilyen megalapozott technikának. Pedig ebben is ’csak’ fizika, élettan és egy nagyadag jó szándék van.

Placébóhatásról lenne szó? Na, de ennyiszer? (Túlértékeljük, ill. alulértékeljük a placébóhatást, de erről egy másik bejegyzésben írok majd.) Bárki mondhatná, hogy biztos ’jó beszélőkém van’, és azzal értem el ilyen hatást; de azért ilyet még én sem tudok, hogy csak úgy, egy 20 éve fejfájós embert lebeszélek a betegségéről! Bár tudnék…

Természetesen ez a módszer sem ’mindentvivő’ csodatechnika. De, ha a kezdeti évek ’karszéttárását’ hasonlítom össze azzal, hogy egy vacak vasdarabbal a zsebemben számos betegségben enyhülést, adott esetben gyógyulást hozhatok, hálával és örömmel tölt el. Köszönöm annak, aki megismertette velem ezt a módszert!

A módszer bárki számára elsajátítható és a szabályokat betartva még csak bajt sem lehet vele okozni.

Te is Meggyógyulhatsz!

Dr. Antal Péter Miklós

Megjegyzések